درباره‌ی پلتفرم جامع آپاماطب

آپاماطب جامع ترین پلتفرم سلامت و زیبایی در کشور است. این شرکت با کد ثبت 4186 استارت آپ رسمی دانشگاه صنعتی شریف بوده و تحت نظارت شتابدهنده ی تخصصی سلامت توانا در حال فعالیت می‌باشد.
این پلتفرم از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

  • فروشگاهی (آپاما کالا)
  • خدماتی _ رسانه‌ای (آپاما پلاس)
  • تلویزیون اینترنتی (آپاما تی‌وی)

آپاما کالا

شامل چهار بخش اصلی می‌باشد:

بیش از 40 شرکت معتبر با اعطای نمایندگی رسمی فروش خود به آپاماکالا، محصولات خود را اعم از مصرفی، ابزار، تجهیزات و … در سایت به نمایش و فروش گذاشتند که این رقم برای برترین آنلاین شاپ های حوزه‌ی پزشکی حداکثر 10 نمایندگی است.

آپاما پلاس

شامل شش آیتم می‌باشد و مبتنی بر نیاز های اقشار مختلف:

با حضور نوزده شریک تجاری، استفاده از خدمات و محتواهای آپاماپلاس برای مخاطبان توسعه یافته است.

آپاما تی‌وی

تا به امروز شبکه و یا تلویزیون‌هایی مانند شبکه‌ی سلامت صداوسیما، بهداشت تی‌وی و … در حوزه‌ی رسانه و سلامت فعالیت نمودند که تمرکز آنها مبتنی بر افزایش آگاهی مخاطب عام در خصوص رعایت اصول بهداشت و سلامتی است؛ اما هیچ رسانه ی تخصصی که مبتنی بر نیاز کادر درمان، سلامت‌جوها و فعالین حوزه‌ی سلامت تولید محتوا کند تا به امروز وجود نداشته است. رسانه ای که به نیاز های پنهان و دغدغه های اقشار مختلف مخاطبان به صورت تحلیلی بپردازد؛ آپاما تی‌وی با این هدف تشکیل شده است.
لازم به ذکر است هر کدام از فصول و محتواهای آپلود شده در این بخش به صورت دسته بندی و مبتنی بر نیاز های اقشار مختلف است و شامل سه آیتم می‌باشد:

تمایزات رقابتی و امتیازات آپاماطب:

الف) دارای نوزده شریک تجاری و چهل و سه نمایندگی از معتبرترین برندهاست.
ب) اتاق فکر تخصصی آن تیم دانش بنیان تینک تنک هست که به صورت انحصاری و تخصصی در حوزه ی مخاطب شناسی کاربردی فعالیت می کند.
ج) مجری طرح تمامی تولیدات پلتفرم، موسسه چند منظوره ی فرهنگی و هنری دنیای هنر آدرینا می باشد که سبقه ی درخشانی در حوزه ی تولیدات تصویری دارد.
د) حامیانی همچون انجمن تخصصی تجهیزات پزشکی و سلامت آمدال، انجمن سینمای جوان ایران، دانشگاه صنعتی شریف، جشنواره فیلم سلامت و … دارد.
ذ) جامع ترین پلتفرم در حوزه‌ی سلامت و زیبایی کشور است که بخش های مختلف فروشگاهی، رسانه ای و خدماتی را توامان در اختیار دارد.
ر) تجمیعی از مخاطبان تخصصی و ویژه را در خود دارد.
ز) هیچ گونه رویکرد سیاه و سفید و قضاوت گونه نسبت به هیچ یک از پدیده ها و افراد نداشته و ندارد و صرفاً به ارائه ی نظریات و تحلیل می پردازد.
ژ) در عرض حدود نه ماه بدون هیچ گونه تبلیغات و سئو و صرفا با ترفند های رسانه ای، مخاطب شناسی و تعامل با مشتری، از بازدید صد و شصت و هفت هزارتایی در هر ماه عبور کرد.
س) پخش کننده‌ی ویژه آثار انجمن سینمای جوانان ایران و جشنواره‌ی فیلم سلامت می‌باشد.