مجموعه ی هنری ویترای ریتا

ریتا، شاهکاری از جنس شیشه...

ریتا، مجموعه ای هنری است که کالاهای مختلف فانتزی، دست ساز، پکیج های هدیه و ویترای (نقاشی روی شیشه) را تولید می نماید. این هنر دستیِ دیرینه و زیبا برای آراستن ظروف، قاب عکس، آیینه، پنجره، لوازم اداری و سازمانی، لوازم منزل و…. استفاده می شود.

ویترای چیست؟

ویترای به نقاشی روی شیشه با موادی خاص گفته می شود که برای بسیاری از افراد جنبه نوستالژی دارد؛ اما طرح هایی که امروزه بر روی شیشه ها طراحی می شود در سبک های متفاوت، از مینیمال گرفته تا سنتی و پر زرق و برق، طبق سلیقه و نیاز های متنوع می باشد.

آپاماطب و ریتا

همکاری ریتا و آپاماطب از جایی آغاز شد که سلامت و زیبایی را با هنر زیبنده ی نقاشی در هم ریختیم. تلاش کردیم طبق سلیقه و نیاز کادر محترم درمان و فعالین عرصه ی سلامت و زیبایی، محصولاتی اصیل، شکیل و کاربردی طراحی و تولید کنیم. امیدواریم مطابق با میل شما بوده باشد.

تمایزات ریتا با سایرین

آنچه ریتا را از سایر برندها متمایز می کند این است که همه چیز طبق خواسته، سلیقه و نیاز مخاطب شخصی سازی می شود. همچنین تنوع سبکی و تنوع طرح های آن بالاست و می تواند سلایق مختلف را تغذیه نماید.

آیا می توان طرح و محصولات دلخواه را سفارش داد؟

ویترای بر روی هر محصولی از جنس شیشه نقش خواهد بست؛ پس کافیست شما انتخاب کنید چه چیزی مد نظر دارید؛ سپس با شماره های زیر تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

برای بازدید از نمونه محصولات خلاقانه ریتا با ما همراه باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من