رزومه خانم دکتر طیبه توکلی راد

  1. کارشناسی زیست عمومی از دانشگاه‌ شاهد تهران
  2. کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای تکوین (جنین شناسی پزشکی)
  3. MBA, DBA با گرایش مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران دانشکده مدیریت اقتصاد
  4. دکتری نوروفیزیولوژیک اعصاب کودک (DMS از دانشگاه ای اس برلین آلمان)
  5. دکتری تخصصی PSI در حوزه بازی‌درمانی و مدیریت نوروساینس از دانشگاه ییل و میشیگان آمریکا
  6. دکتری نورومارکتینگ بین‌المللی از دانشگاه یوسی ای آمریکا.
  7. دارای مدرک تخصصی بین المللی در حوزه درمان و مراقبت های پوست و زیبایی تهاجمی و غیر تهاجمی از وزارت بهداشت و درمان و سازمان فنی و حرفه ای کشور
  8. ثبت 5 داروی بین‌المللی داخلی و خارجی با پایه گیاهی در زمینه درمان دیابت، صرع و ام‌اس و داروی خاص درمان اعتیاد با حمایت مرکز تحقیقات گیاهان دارویی ایران .
  9. مدیر رایزنی فرهنگی ایران و سوریه و لبنان.
  10. مجری و تحلیل‌گر اقتصادی و سیاسی تلویزیونی در شبکه بین‌المللی سحر به دو زبان.
  11. مدیر پروژه گردشگری و علمی شهرداری تحت عنوان طرح ترنج و برگزاری ورکشاپ‌های علمی و مهارتی و گردشگری شهری.
  12. کارشناس ارشد محقق در دانشگاه‌های ایران- تهران- بهشتی بر روی پروژه‌های مشترک با مرکز تحقیقات گیاهان دارویی برای تعیین دوز مؤثر دارو (داروهای گیاهی مشابه داروی شیمیایی) و ثبت بین‌المللی گیاهان دارویی از نظر منطقه‌ای و گردشگری علمی آسیایی.
  13. مدیر مرکز تحقیقاتی- درمانی آسم و آلرژی جهاد دانشگاهی تهران، جهت ثبت و کارشناسی انواع آلرژی از نوع رینت آلرژی و ارائه علمی مقالات آن در ژورنال‌های داخلی و خارجی و ثبت اپیدمی آلرژی در کل مناطق تهران و ارائه تحلیل داده‌ها به پایگاه رصد خانه ملی ایران.
  14. مدیر کل اجرایی و برنامه‌ریزی شرکت مسیر امید در بازدید از مراکز علمی- تحقیقاتی، و برگزاری ورکشاپ‌های علمی و توریسم علمی و تخصصی و طراحی پروژه‌های تخصصی و کارآفرین، بازدیدهای پروژه محور در طی سال 88-97 در مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تخصصی.
  15. مدیر کل اجرایی و برنامه‌ریزی بازدیدهای تخصصی بنیاد ملی نخبگان از طرف شورای انقلاب فرهنگی و مجموعه مسیر امید در بازدید از مراکز علمی- تحقیقاتی، و برگزاری ورکشاپ‌های علمی و مهارتی و طراحی پروژه در سطح صنایع هایتک در دانشگاه‌ها.
  16. مدیر کل اجرایی و برنامه‌ریزی مؤسسه مسیر امید و سرپرست کارگاه‌های علمی- تخصصی و گردشگری علمی دانشجویی و دانش‌آموزی و هیأت‌های علمی و تخصصی و گردشگری‌ درمانی و تخصصی پزشکی داخلی و خارجی.
  17. مدیر کل پروژه برگزاری توریسم علمی و پزشکی شورای انقلاب فرهنگی از سوی وزارت خارجه و یونسکو.
  18. مدیر علمی و مشاور موسسه علوم دانش بنیان ایرانیان (معنا) در برگزاری دوره‌های تخصصی و تکنیکال داخلی و بین‌المللی دارویی و طراحی صنعتی دارو، در صنعت و دانشگاه، همراه با اعطای مدارک بین‌المللی و ارائه آموزش‌ها در سطح بین‌المللی و دوزبانه در سطح کشورهای حوزه خلیج فارس.
  19. مدیر امور بین الملل و مذاکرات خارجی کارگروه گوهرشاد
  20. مشاور بخش بین‌الملل پارک پردیس علم و فن‌آوری و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک در جهت دانش‌بنیان شدن شرکت‌های فن‌آورانه، راه‌اندازی استارت‌آپ‌های تخصصی، راه‌اندازی شتاب‌دهنده‌های تخصصی، رشد کیفیت و به روزرسانی خطور R&D و محصولات و ایجاد زمینه برای راه‌اندازی شعب خارجی و حضور در بخش‌های خارجی نمایشگاه‌ها و کنگره‌های تخصصی ( 90 تا 97.)
  21. مشاور بازرگانی و بین‌المللی پارک علم و فن‌‌آوری در زمینۀ حضور در بازارهای جهانی و ارائه محصولات و شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی.
  22. مشاور در زمینه بررسی و تحقیقات گسترده مدیریت و نحوه کارآفرینی و بهینه‌سازی منابع انسانی و مالی بر روی بسیاری از کارخانه‌های صنعتی تهران و برخی از شهرها در زمینه‌ بازرگانی خارجی و کشاورزی، غذا و دارو و زیست‌ فن‌آوری به عنوان مشاور ارشد در حوزه برنامه‌ریزی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و اتاق تعاون ایران.
  23. مشاور و طراح کنترل پروژه طرح مدیریت بحران در رصدخانه ملی تهران.
  24. مشاور معاونت تحلیل و برنامه‌ریزی در زمینۀ طرح‌های کارآفرینی و اقتصادی، خانواده و رابط اجتماعی، زنان و اقتصاد، جوانان و تکنیک‌های نوین علمی در گردشگری، در شورای انقلاب فرهنگی
  25. مشاور ارشد راه‌اندازی شتاب‌دهنده‌های تخصصی از پایان‌نامه‌های برتر تخصصی در حوزه بین‌المللی و نمایشگاه‌های خارجی در پارک پردیس علم و فن‌آوری و معاونت بین‌الملل ریاست جمهوری.
  26. مشاور معاونت درمان وزارت بهداشت و اتاق تعاون و انجمن پرستاری ایران و شهرداری تهران در زمینۀ تجهیزات پزشکی و تأمین تجهیزات و واردات ملزومات در این زمینه.
  27. مشاور صنایع دارویی و کشاورزی و صنعتی در حوزه اقتصاد و بازرگانی بین‌الملل و راه‌اندازی خطوط R&D و به روزسازی تجهزات کارخانه‌ای و تولیدی در جهت بهینه‌سازی و کاهش هزینه و بازیافت.
  28. مشاور اتاق بازرگانی در زمینه صنعت کشاورزی و بیوتکنولوژی صنعتی و تجارت بین‌الملل.
  29. مشاور امور بازرگانی و بازاریابی حرفه‌ای در شرکت تدارک تأمین ایرانیان در حوزه تأمین و تجهیز واحدهای اداری و طراحی Digital Marketing.
  30. مشاور تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان در سازمان متخصصان ایران و انجمن شورای صنفی شرکت‌های دانش‌بنیان ایران.
  31. مشاور تخصصی پروژه دانش‌بناین شرکت دلفین آپادانا در حوزه سامانه‌های هوشمند ردیابی برای ترانزیت جاده‌ای.
  32. مشاورکمیسون مسولیت اجتماعی اتاق بازرگانی تهران.
  33. مشاور بازرگانی و کارشناس ارشد امور مناقصات شرکت حفاری پترو ایران کیش
  34. رئیس هیأت مدیره شرکت ویستا آژند تجارت نوین، شرکت بازرگانی بین‌المللی در ایران و رجیستر رسمی شرکت‌های مواد غذایی، پتروشیمی، تجهیزات پزشکی.
  35. عضو هیأت مدیره شرکت بازی و ورزش مادر و کودک بهزین، برگزیده انجمن بازی و ورزش ایران و ورزش همگانی.
  36. مدیر اجرایی و برنامه‌ریزی و راه‌اندازی 2 مرکز بازی و ورزش کودکان با متدهای روز روانشناسی و درمان‌های اختلالات عصبی DMS.
  37. عضو شورای سیاست‌گزاری زنان کارآفرین در کمیسیون زنان اتاق تعاون ایران.
  38. بانوی برگزیده کارآفرین در حوزه اقتصاد و مدیریت بازرگانی بین‌المللی و گردشگری علمی و پزشکی، از سوی مجمع تقریب مذاهب اسلامی و اتاق تعاون ایران.
  39. مدیر بخش بین‌المللی گردشگری سلامت در شبکه تعاون تجارت ایران، جهت راه‌اندازی و اجرایی‌سازی پروژه گردشگری و توریسم‌درمانی در مناطق آزاد ایران.
  40. مدیر سلامت و درمان، هلدینگ شبکه تعاون تجارت ایران از اتاق تعاون ایران.
  41. مدیر بازرگانی بین‌المللی هلدینگ شبکه تعاون تجارت ایران از اتاق تعاون ایران.
  42. دبیر کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق تعاون ایران.
  43. نماینده مسئولیت اجتماعی وزارت صمت در صنایع غذایی و معادن.
  44. رئیس میز گردشگری صنعتی وزارت صنایع دستی و گردشگری ایران.
  45. مدیر اجرایی کنگره بین‌المللی بیوتکنولوژی صنعتی در ایران.
  46. مدیر اجرایی اولین کنگره بین‌المللی طراحی صنعت دارو در ایران.
  47. سخنران و مدیر بخش سلامت وبینار بین‌المللی توانمندسازی زنان در حوزه تعاون و زنان حوزه مقاومت، سال 99 (انجام مذاکرات بین‌المللی سه‌ جانبه با حضور وزارت خارجه، اتاق تعاون و سفرای کشورهای حوزه مقاومت اسلامی به شکل آنلاین در اتاق تعاون ایران)
  48. مدیر سلامت و بازرگانی شبکه تعاون در اولین جلسه مشترک معاونان زنان کلیه وزارتخانه‌ها به همراه حضور معاونت امور بانوان ریاست جمهوری در اتاق تعاون ایران و بررسی توانمندی‌های تعاونی‌ها و ارائه خدمات و توانمندی‌های کمیسیون مسئولیت اجتماعی، توسط دبیر کمیسیون.
  49. عضو شورای سیاست‌گذاری در کنگره ملی بانوان ایرانی (باور) زن، تعاون، پویایی اقتصادی، شبکه‌سازی. تیرماه سال 1402 در بخش مسئولیت اجتماعی